Newsboat — консольна програмка для читання RSS написана на не то на Rust не то на C++. Встановити з slackbuilds не вдалося. Крім компілятора Rust хоче новішу (ніж та що встановлена) версію LLVM і в процесі конпеляння завантажує бліьше 20 якихось пакетиків на зразок rustc-demangle-0.1.16.crate https://crates-io.s3-us-west-1.amazonaws.com/crates/rustc-demangle/rustc-demangle-0.1.16.crate, percent-encoding-2.1.0.crate https://crates-io.s3-us-west-1.amazonaws.com/crates/percent-encoding/percent-encoding-2.1.0.crate.
Цікаво, нахуя робить смужки прокрутки такими тонесеньким? Для того щоб в Evince прокрутити мініатюри сторінок в бічній панелі потрібно спершу навести вказівник мишки кудись туди де має бути смужка прокрутки або на цю панель, перечекати анімацію появи, ще раз почовгати мишкою і зацепитися за цю тоненьку смужечку і прокручувати.
А вот и кастовое\сословное обсчество подоспело - в Госдуму внесен законопроект по которому ДЕТИ силовиков (МВД, Росгвардия и т.д.) будут получать преимущественное право на зачисление в ведомственные вузы. Т.е. если твой батя мент - ты можешьс тать ментом автоматически, династия, хуле!
Таким образом мы наокнец-то получаем официально оформленное сословие Силовиков, которые варятся в своих силовых органах, живут там, учатся, размножаются, самовоспроизводятся, все в отрыве от остальноей реальности.
Кто знает, может еще пара Х-летий и они станут как феодальные воители, эдакие русские самураи...киииййяяяя, башку с плеч!
Діяльність програміста полягає перелопочуванні гори літератури і в длубанні у всіляких програмах і це страшенно задротське заняття. Може я під враженням від Slackware або я починаю пізнавати якийсь дзен.
„Rage“ — красива цяцька балів на 6 яку можна було пройти якби не ціла купа ігор в моєму списку (хоча б „S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat“) і те що стріляти в ній доволі неприємно. Наприклад, автомат що стріляє з металевим лящанням. Також у грі тупі супротивники що полюбляють як приклеєні сидіти за укриттями і відстрілюватися з–за них (кумедно спостерігати як новоприбуле „мʼясо“ біжить сідати на те ж саме місце і в тій же самій позі що і його щойно застрелений товариш). Не залишається слідів від крові, слідів від куль, трупи розчиняються в повітрі, звуковий супровід так собі, єдині обʼєкти які можна розбити чи підірвати це поодинокі деревʼяні ящики і автомобільчики бандитів в пустелі. Дратує необхідність збирати різноманітний мотлох як в Bioshock і те що для того щоб обібрати труп недостатньо просто пройти по ньому, потрібно стопʼятдесять разів жмакати кнопку E. Цікаво чому так роблять. Ледь не забув. В грі кут огляду як в „Halo“. Змінити його можна через параметр g_fov (в властивостях ярлика прописати +set g_fov 100).
Ruby — гівно, Python — гівно, Perl — гівно, JavaScript — гівно, PHP теж гівно. Треба спробувати Pascal.
В „Twin Peaks“ всі (або майже всі) персонажі які дивні, карикатурно–пародійні, якщо не сказати придуркуваті і багато діалогів теж якісь придуркуваті (як в тих відосиках про діалоги в Oblivion). А в 4 серії першого сезону агенту Куперу прямим текстом говорять що тут коїться щось дивне. Блін. Може „Gravity falls“ це мультяшний „Twin Peaks“?
Під час встановлення Slackware прибрав галочку з libusb щось там вирішивши що воно потрібне лише для USB модемів. Як наслідок, після запуску X, не працює мишка. PS/2 клавіатура теж не працює. Може за компанію, а може з якоїйсь іншої причини.
Сів проходити „Max Payne 3“ який я колись закинув на одному з перших рівнів (на стадіоні). Цього разу кидаю на 7 рівні. Дуже багато кінца на движку гри. Наприклад, судячи з
на рівні 7А кінца хвилин на 20 з майже 44 хвилин проходження рівня. Деякі сцени пропустити можна, а деякі ні. Кінцо буває інтерактивним в якому потрібно керувати Пейном під час його неспішних прогулянок по рівню (симулятор ходьби). Не те щоб кінцо було поганим, але бісить і відчувається якийсь обман — мабуть ледь не половину гри мусиш дивитися мультики. Не подобаються ефекти стрільби і стрільба теж така собі. Боти тупі і запорука перемоги на багатьох рівнях це відсиджування за підходящим укриттям, але дохнув я часто, перестрілки доволі напружені і викликають відчуття азарту. Payne схожий на Брюса Уілліса. Вже після видалення гри зʼясував що є спеціальний аркадний режим без кінца.Самая ламерская реакция производителя (Lamest Vendor Response). Номинация за самую неадекватную реакцию на сообщение об уязвимости в собственном продукте. Победителем признан легендарный Дэниел Бернштейн (Daniel J. Bernstein), который 15 лет назад не посчитал серьёзной и не стал исправлять уязвимость (CVE-2005-1513) в qmail, так как для её эксплуатации требовалась 64-разрядная система с объёмом виртуальной памяти более 4ГБ. За 15 лет 64-разрядные системы на серверах вытеснили 32-разрядные, кардинально выросли объёмы поставляемой памяти, и в итоге был создан рабочий эксплоит, который мог применяться для атаки на системы с qmail в конфигурации по умолчанию.
Давно хотів пограти в „Singularity“. Сьогодні встановив. Перше враження: Call of duty з монстрами. Видалив, мабуть, через годину. Крім всього іншого стріляти просто неприємно. Відчуття від стрільби (та й від декорацій) схожі на „Rage“. Рецензія від AG.ru: https://ag.ru/games/singularity/review
В остальном же Singularity – Wolfenstein 2009 года: скучные коридоры, вялые перестрелки с туповатым AI и детские потуги сотворить напряженную атмосферу. Разве что эпоха иная, а древний амулет заменен Мобильным Временным Преобразователем. Он умеет склеивать разбитые ящики с боеприпасами и разрушенные строго по сюжету лестницы, замедлять либо обращать в пыль врагов и поднимать/метать красные бочки, то и дело навевая мысли о Half-Life 2.
„Timeshift“ (2007 року) шутерок на вечерок, середнячок який нагадує „F.E.A.R“, „Half-life 2“, „Quake IV“. Весь контроль над часо зводиться до вирішення нескладних головоломок і slow mo.
print $ " " for @ виведе лише пробільний символ а от print "$ " for @ виведе всі елементи масиву з @_ з пробілами між ними.
Подивився „Collateral “ 2004 року випуску з Томом Крузом в ролі фарбованого найманого вбивці. В фільмі якась не кіношна манера зʼйомки ніби знімали з рук на звичайну відеокамеру, хороша музика, кльовий фінал а ще атмосфера нічного міста. Тільки не гламурного а бетонно–холодного, понурого, якогось безлюдного з потоками автомобілів, з сірими тротуарами під жовтим світлом вуличних ліхтарів. Ну і персонаж Тома Круза каже що треба jut do it і do more, бо життя коротке (сам він помирає в фіналі).
Хотів почитати „The Internet Cloud's Dirty Secret: It Consumes Tons of Energy, Has Large Carbon Footprint“, але не дають. Хочуть грошей за підписку.
Брожу по сайтикам з вимкненим JavaScript. Відкрив сторінку на Twitter і написали що
Це застаріла версія twitter.com. Ми закриємо її 15 грудня 2020. Перейдіть на браузер або пристрій, що підтримується. Список браузерів, які підтримуються, можна переглянути в
Мабуть без JavaScript воно працювати перестане.
Чувак пише що не треба використвувати Glade для побудови GUI на GTK і натомість радить писати XML файли з описом GUI руками.
https://blogs.gnome.org/chr...ended/#comment-17493
Из жизни прибедняющихся. Apple взорвала рынок новыми макбуками. Почему вы можете этого не заметить и при чем тут 1984 год https://novayagazeta.ru/art...20/11/14/87963-apple https://novayagazeta.ru/articles/2020/11/14/87963-apple
When you tell Chrome to wipe private data about you, it spares two websites from the purge: Google.com, YouTube.
Google exempts its own websites from Chrome's automatic data-scrubbing feature, allowing the ads giant to potentially track you even when you've told it not to.