-10 і сніг. А вже сподівався що літо почнеться в березні.
Навіщо в відеоіграх робити такі місця в яких потрібно, наприклад, натискати клавішу E для того шоб аватар проліз під чимось чи перестрибнув чи ще якісь такі подібні ситуаці.
Навіщо в відеоіграх робити такі місця в яких потрібно, наприклад, натискати клавішу E для того шоб аватар проліз під чимось чи перестрибнув чи ще якісь такі подібні ситуаці.
Вечірні та нічні урочища, яри, парки, посадки, переулки, вулички та вулиці мені завжди здавалаися якимись безлюдними місцями в яких нікого крім мене не буває (всі видять вдома тичать в зомбоящик) особливо в холодну пору року, але сьогодні, бовкнувши зайвого, переконався в протилежному. Якась літня жіночка зʼявилася ніби нізвідки ледь не перед самим носом і все чула. Згадався серіал «Суто англійські вбивства»
Вікно сусідскьої хати виходить на мій туалет. Якби хтось з сусідів додумався зняти на відео кожен мій вихід з туалету і потім зробити з цього нарізку.
В «Ghost Recon - Island Thunder» багатоканальний звук з купою звукових ефектів. Наприклад, звук пострілів відрізняється в залежності від того чи солдат стоїть, сидить або лежить. Дальність видимості маленька, боти тупенькі.
Habrahabr перетворився на якийсь новинний портал переповнений рекламою. На перший погляд коментарів якось мало (ніби всі вимерли). Ну і дизайн — гівно і звісно ж забагато всратого ЯваСценарію.
«Napoleon: Total War». Стилістика UI якаст поганенька, шрифти дрібні і нечіткі, з батльйону стріляє тільки перша ліні а всі інші просто стоять та навіть якщо розтягнути батальйон в одну лінію, то теж стріляюит далеко не всі. Кулі в польоті залишають по собі слід який виглядає так ніби летить стріла. Видалив коли побачив що з загону легкої піхоти, затиснутого між двома ворожими, стріляє менше половини і лише в якийсь один з двох ворожих загонів а не в обидва одночасно. Графіка хороша, але картинки з тирнету чомусь виглядають краще. На ag.ru 81%.
Спробував «Crysis». Минулі рази я не заходив далі другої пристані, роздивлявся графоній і видаляв. Нині пограв години 4. Гра, якщо не розглядати графоній, балів так на 5. Особливо прикро що можливості по руйнуванню доволі обмежені. Щиро розраховував на чесну фізику та на те що розваляти можна будь–яку будівлю, але як вивилося знищенню піддаються тільки спеціальні сарайчики; кулі безсилі пробити фанерні стіни чи листи металу. Навіть не всі дерева можна повалити. Постріли з танкової гармати ніяк не шкодять цегляним стінам (ну і сам вибух танка прописаний заздалегіть і виглядає завжди однаково). Костюм це теж обман — живучість аватара мало відрізняється від живучості простих корейських солдатиків і мої екзосклетні кулаки люті ніяк не зашкодили такновій броні. Сам аватар, як якийсь задрот що 24/7 просиджує перед екраном, бігає вкрай повільно і дуже швидко втомлюється. Боти тупі проте, якщо не бути обережним, то пристрелять на раз–два. Звук паршивенький.
Спробував «Syndicate» від Starbreeze Studios. На початку майже півгодини кінца, боти тупі. Відео проходження на Ютупі це трохи більше 4 годин. Закинув десь на 20 хвилині не витримавши навчального рівня. В грі нащось примушують часто–часто жмакати F для того щоб відкрити деякі двері. Відновлення здоровʼя це таки спрощення. Щось мені таке не подобається. Треба пошукати щось про оконосюлвання ігрульок.
Убивцю Лори Палмер викривають в 10 серії другого сезону «Twin Peaks» і попереду ще 11 серій. В серіалі також зʼявляється агент Фокс Малдер в жіночому одязі.
Зʼїздив з моїм так званим другом в сусіднє місто. Він нибито як майже півтори години налаштовував розумний телевізор а я, як слухняний песик, сидів в автомобілі на вулиці під воротами. Завтра поїду з ним до нього на роботу в гараж допомагати крутии автомобільчика. Я якась тряпка.
Другий сезон, пʼята серія „Twin peaks“. Здається весь серіал про секс. Все крутиться навколо єблі.
«Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction» найкраща гра серії і єдина з серії яку я пройшов.
В «Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory» Фішера можуть не помічати в метрі від себе, але почують його кроки за металевими дверима в дощ. Звук в грі шикарний. Сама ж гра якась нудна і примітивна чи що. «Hitman» чи «No one lives forever» чи «Contract J.A.C.K.» цікавіші.
Пройшов «S.T.A.L.K.E.R. - Зов Припяти». В грі багато біготні туди–сюди і малувато стрілянини. Останнього разу не пройшов бо набридло вештатися великими майже порожніми полями–степами порослими очеретами і кущами якогось бурʼяну. Сюжетка коротка, побічних місій доволі багато. Кінцівка представлена у вигляді статичних картинок і закадрового голосу. Склалося враження що грошей особливо не було і робили по мінімуму. Графоній в «Чистому небі» ніби як краще чи що. Під кінець загадалася «Diablo II». Хочеться ще чогось схожого з подібною атмАсферою. Було приємно просто топати під меланхолічним небом Зони дослухаючись до тривожних звуків ночі. Як бальзам на душу.