Відмінності між „Counter-strike 1.6“ та „Counter-strike: sourсe“.

В „Counter-strike 1.6“ є EAX та A3D (Aureal 3-Dimensional) а в „Counter-strike: sourсe“ немає. В 1.6 зі звуком все набагато краще.

Мабуть найважливіше це зброя. В „Counter-strike: sourсe“ вся зброя ніби–то точніша, стріляє кучніше. Стріляти приємніше ніж в 1.6 і більше шансів на влучання при стрільбі зажимом. В 1.6 я так і не допетрав як правильно стріляти. Також в „Counter-strike: source“ краще видно влучаєш ти в супротивника чи ні.

Карти в „Counter-strike: source“ відчуваються меншими, тіснішими. Може так лише здається через новий графоній?

Ще варто звернути увагу на зміну стилістики, антуражу. Відмінність така ж як між „Half-life 1“ та „Half-life 2“.

Vale схалтурили і не розвинули ідеї закладені в гру. Havok треба було задіювати на повну щоб стіни можна було пробивати. Щит треба було залишити і додати декілька нових. Треба було б створити карти на яких без ліхтарика чи ПНБ просто не обійтися (наприклад, спецназ знеструмлюю будинок в якому засіли терористи) і т.д. і т.п.