„Rage“ — красива цяцька балів на 6 яку можна було пройти якби не ціла купа ігор в моєму списку (хоча б „S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat“) і те що стріляти в ній доволі неприємно. Наприклад, автомат що стріляє з металевим лящанням. Також у грі тупі супротивники що полюбляють як приклеєні сидіти за укриттями і відстрілюватися з–за них (кумедно спостерігати як новоприбуле „мʼясо“ біжить сідати на те ж саме місце і в тій же самій позі що і його щойно застрелений товариш). Не залишається слідів від крові, слідів від куль, трупи розчиняються в повітрі, звуковий супровід так собі, єдині обʼєкти які можна розбити чи підірвати це поодинокі деревʼяні ящики і автомобільчики бандитів в пустелі. Дратує необхідність збирати різноманітний мотлох як в Bioshock і те що для того щоб обібрати труп недостатньо просто пройти по ньому, потрібно стопʼятдесять разів жмакати кнопку E. Цікаво чому так роблять. Ледь не забув. В грі кут огляду як в „Halo“. Змінити його можна через параметр g_fov (в властивостях ярлика прописати +set g_fov 100).